Filo kiralama şirketi istanbul

Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça Sorulan Sorular

Bordro Nüfus cüzdanı 2 ay peşinat Araç bedeli kadar senet Son aya ait fatura (telefon, elektrik, su, doğalgaz, vs.) bu evrakların tarafımıza pdf olarak mail ile iletilmesinin ve kredibilite işleminizin ardından bireysel kiralama yapabilirsiniz.

Kiralanan araçların kaza yapması, arızalanması gibi durumlarda, araçların onarım süresinin sözleşmede belirtilen süreden fazla olması durumunda, nitelikleri kiralayan tarafından belirlenen ve muadil olabilecek bir araç onarım süresi boyunca ikame araç olarak kiracıya tahsis edilmektedir. İkame araç verilmesi ile birlikte sözleşme süreci devam etmektedir. İkame araç verildiği andan itibaren yapılan km, kontratı devam eden aracın km’sine eklenir.

Öncelikle araç trafik ekipleri tarafından çekilmiş olma ihtimalini kontrol edilmeli, çevrenizden bilgi almaya çalışılmalıdır. Eğer aracın çalındığına kanaat getiriliyor ise öncelikle emniyet birimlerine gerekli bildirimlerde bulunulmalıdır. Daha sonra da Borlease Filo Yönetimi Yol Yardım’ı 0212 283 66 77 numaralı hattan olay ile ilgili bilgi verilmelidir.

Dönem sonunda araçları uygun fiyatlarla ilk önce kullanıcılara teklif etmekteyiz. Eğer kontrat uzatılmak istenirse, yeni bir çalışma yapılıp kontrat uzatılması gerçekleştirilebilinir.

Araçlara orijinal olmayan hiçbir ek cihaz takılamaz. Yetkili servisin onayladığı orijinal ekipman Borlease Filo Yönetimi Hizmetleri'nin önceden alınmış yazılı izni ile ancak anlaşmalı yetkili serviste araca takılabilir.

Kira faturaları haricindeki tüm yansıtma faturaları ve zararlar Kiralayanın ilk yazılı talebini müteakiben 3 gün içerisinde nakden ve defaten ödenmek durumundadır.

Bir tüzel kişiliğe sahip firmamız için muhatap sözleşme imzalamış olduğumuz kiracı firmadır. Bu nedenle adımıza yapılmış her türlü masraf ve benzeri işlemler kiracı firma tarafından bizlere fatura ya da hesap belgesi aracılığıyla yansıtılacaktır. Söz konusu masraflarla ilgili ödemeler firmaya ödenecek ya da kira borcundan mahsup edilecektir.

Araçlara ilişkin egzoz emisyon ölçüm ve muayene işlemleri Kiracı tarafından yaptırılacak, işlem sonrasında muayene harç makbuzunu Borlease Filo Yönetimi’ne gönderilmelidir. Muayene zamanı gelen araçlar için mutlaka Borlease Filo Yönetimi Müşteri Hizmetleri ile irtibat kurularak detaylı bilgi almalıdır.

0212 283 66 77 numaralı telefondan Borlease Filo Yönetimi Müşteri Hizmetleri’ni arayarak yardım talebinizi iletebilirsiniz. En kısa sürede tarafınıza bir vekâletname hazırlanarak aracı bağlandığı yerden çıkarabilmeniz sağlanacaktır.

Eğer teslimat sırasında herhangi bir eksiklik teslim formunda tespit edilmiş ise bu Borlease Filo Yönetimi’nin sorumluğundadır. Ancak tarafınızdan bir evrakın kaybedilmesi durumunda sorumluluk firmanıza ait olacaktır.

Kontrat bitiş tarihinden 1 hafta önce iade edilecek aracın bilgisi telefon yoluyla Borlease’e bildirilerek araç Borlease’in bildirdiği yer ve/veya kişiye iade edilir. Araç İade Edilirken: Anahtarlar (Yedekleriyle birlikte) Ruhsat İlk Yardım Seti Stepne Yangın Tüpü Avadanlık Seti mutlaka teslim edilmelidir. Teslimat formu eksiksiz doldurularak imzalanır. Teslimat formu hem kullanıcının hem de aracı teslim alan görevlinin imzasını içermelidir. Aracın kontrat bitiş tarihinde teslim edilmemesi, erken iade, kilometre aşımı, eksik kilometre, araç üzerindeki aksesuarlar ve kullanımdan kaynaklanan hasar ve zararlar için sözleşme koşulları uygulanır. Araç iade edilirken OGS ve yakıt takip cihazları ile özel aksesuarlar mutlaka çıkartılmalıdır. Araçta unutulan özel eşyaların kaybolmasından Borlease sorumlu değildir. Araç teslim edilirken teslim eden kişiye araç iade tutanağı imzalatılacaktır. Bu formda belirttiği üzere mevcut durumun belirlenmesi için bağımsız bir kuruluş tarafından Araç Yıpranma & Değer Kaybı Kataloğu uygulamasına göre ekspertiz yapılacaktır. İnternet sitemizden ulaşabileceğiniz Araç Yıpranma & Değer Kaybı Kataloğunda belirttiği üzere aracınızın içinde ve dışında normal yıpranma haricinde meydana gelen hasarlar sizlere ayrıntılı bir şekilde raporlanacak olup ardından faturalanacaktır.

Kiracı tarafından kiralanan araçlar hiçbir surette 3. kişilere kiraya verilememektedir.

Sadece bir araç isteyen müşterilerimize de hizmet veriyoruz.

Evet, tüm marka ve model araçları kiralayabiliyoruz.

Tüm şirketler, ihtiyaçları doğrultusunda operasyonel filo kiralama kapsamında araç kiralaması yapabilirler.

0212 510 43 13 numaralı telefonu arayarak satış temsilcilerimizle görüşebilir ya da http://www.borlease.com.tr/teklif-formu.php adresinden talepte bulunabilirsiniz. Trafik kazası sonrası bariyer, yol aydınlatması, trafik lambası gibi devlet mallarına zarar verilmesi durumunda bu zararın bedelini kim ödemektedir? Bu tarz hasarlar zabıt tutturulması şartı ile trafik sigortası kapsamında karşılanmaktadır. Trafik sigorta teminatını aşması durumunda aşan kısım kasko teminatından karşılanmaktadır.

Cam hasarları kasko teminatı içinde olduğu için cam hasarları anlaşmalı servislerimizde onarılmakta ve sizden herhangi bir ek ücret talep edilmemektedir.

Kaza durumunda yapılması gerekenler tamamlandıktan sonra siz kullanıcılarımız tarafından şirketimiz Borlease Filo Yönetimi Müşteri Hizmetlerine ait (0-216) 510 43 13 numaralı telefonu aramak suretiyle bilgi vermeniz ve servis yönlendirmesi talep etmeniz gerekmektedir. Ayrıca kaza tutanağı 24 saat içerisinde Borlease’e ulaştırılmalıdır. Bulunduğunuz bölgeye en yakın anlaşmalı hasar servisine yönlendirilerek aracınızın onarımına başlanacaktır.

Aracın plakasını almalı ve mutlaka trafik ekiplerini arayarak yardım talep etmelisiniz.

Karşı taraf ya da taraflarla kazanın oluş şekli üzerine anlaşılamaması durumlarında eskiden olduğu gibi polis ve jandarma çağırma hakkınız bulunmaktadır. Karşı taraf bu konuda bir sorun çıkaracak olursa yasal hakkınız olarak polis veya jandarma çağırabilirsiniz.

Kaza sonrasında mutlaka araçların durumunu belirleyebilmek için olay yerini de kapsayan geniş açılı ve aracın kazalı bölümünün detaylı fotoğrafını çekmeye özen gösterilmelidir. Bunun için cep telefonunuzu da kullanabilirsiniz. Cep telefonunuzla çekmiş olduğunuz fotoğrafları, info@borlease.com.tr müşteri hizmetleri mail adresimizi yazarak cep telefonunuzdan bize mail olarak anında gönderebilirsiniz.

Öncelikle aşağıdaki koşullar incelenmeli, eğer bu koşullar gerçekleşiyorsa ve kazanın oluş şekli üzerinde sürücüler mutabakat sağlamışsa maddi hasarlı trafik kaza tespit tutanağı düzlenmelidir. a. Kaza mutlaka birden fazla aracın karıştığı bir kaza olmalıdır. Tek taraflı kaza olarak nitelendirdiğimiz başka aracın karışmadığı veya park halinde araca kim tarafından çarpıldığının bilinmediği durumlar bu kapsamda değildir. b. Kaza sadece maddî hasarlı bir kaza olmalıdır. Ölümlü ve/veya yaralanmalı bir kaza olması durumunda mutlaka polis ya da jandarma çağırılması gerekmektedir. c. Kazaya karışan tarafların mutlaka Zorunlu Malî Mesuliyet Sigortası (Trafik Sigortası) olmalıdır. d. Kazaya karışan tarafların kullandıkları araç için yeterli sürücü belgesine sahip olması gerekmektedir. e. Sürücülerde alkol ve akıl sağlığı şüphesi olmamalıdır. f. Kazaya karışan araçların herhangi birinin kamuya ait olmaması ve kamu malına zarar verilmemiş olması gerekmektedir.

Türkiye sınırları içinde herhangi bir yerde arıza veya kaza sebebi ile araç yürür durumda olsun ya da olmasın 7 gün 24 saat hizmet veren çağrı merkezimiz en yakın onarım servisine aracın yönlendirilmesi için gerekli tüm çalışmayı yapmaktadır.

Araçların lastiklerinin sözleşmede belirtilen km kadar kullanılmış olması durumunda lastikler değiştirilecek ve yeni lastik bedelleri ve lastik değişimi ile ilgili masraflar Borlease Filo Yönetimi tarafından karşılanacaktır. Kiralayan’ın kar lastiği taktırma yükümlülüğü yoktur. Ancak sözleşmeye kar lastiği ile ilgili bir madde eklenir ya da ek bir protokol yapılırsa kar lastiği verilmesi de söz konusu olacaktır.

Araçların kira süresi dâhilindeki tüm periyodik bakımları, üretici firmanın araca ilişkin kullanım kılavuzundaki talimatları çerçevesinde ve üretici firmanın garantilerini geçersiz kılmayacak şekilde Kiracı tarafından her bir araca ilişkin olarak Kiralayan’ın anlaşmalı olduğu yetkili servisler nezdinde yaptırılacaktır. Periyodik bakım ve onarımlara ilişkin masraflar, gerekli olması durumunda parça değişikliği ve ilintili işçilik ücretleri Kiralayan tarafından karşılanacaktır. Kiracı, Kiralayan’ın yapmış olduğu anlaşmalar gereği anlaşmalı servislerden yapılan bu bakımlar karşılığında hizmet alabilecektir.

Şirket tarafından kiralanan araçlar, şirketin bordrolu çalışan tüm personeli tarafından kullanılabilir.

Bu işlemlerin araç ruhsatına işlenmesi gerektiğinden dolayı, araç kiralanırken BORLEASE’e bildirilmeli ve yazılı onayı alınmalıdır.

NOT: Poliçeler her yıl yeniden düzenlendiğinden ve müşterilerin kiraladıkları araçlarda bulunması gerektiğinden, müşterilerin yapacakları adres değişikliğini BORLEASE’e bildirmeleri gerekmektedir.

Cam hasarları kasko teminatı içinde olduğu için cam hasarları anlaşmalı servislerimizde onarılmakta ve sizden herhangi bir ek ücret talep edilmemektedir.

Cam hasarları kasko teminatı içinde olduğu için cam hasarları anlaşmalı servislerimizde onarılmakta ve sizden herhangi bir ek ücret talep edilmemektedir.

Bize Sorun

Sorunuzun cevabını bulamadınız mı?
Üzülmeyin, bize buradan sorabilirsiniz.